Country and Western

3 mei 2019 - Three Way, Tennessee, Verenigde Staten

Na het plukken van de bessen , zijn we naar de hall of Fame van Carl Perkinson geweest, hebben daar wat guitaar gespeeld en gelinedanced. De meisje hebben de aardbeien ontkroond en schoongemaakt. Die zijn nu ingevroren . Vanmorgen om 7 uur zijn de mannen weer wezen plukken en Co en Henny hebben de bessen gesorteerd en verpakt.   73 doosjes gaan naar de gezondheidssupermarkt. Prachtig spul! Vanmiddag gaan we naar een museum over de Burgeroorlog. Tot ziens

1. Bea en Bram:
    3 mei 2019
    Ien gaat toch niet onder mijn duiven schieten? Veel plezier nog allemaal😘
  2. Joke:
    3 mei 2019
    Ziet er allemaal leuk en gezellig uit! Veel plezier!💋groetjes van ons vijven vanuit Key West🌞🏖
  3. Willemien Vens:
    3 mei 2019
    Dansen, zingen, aardbeien onttronen, bessen plukken en “indozen” , wat een bijzondere vakantie! Echt genieten met elkaar!
    73 dozen bessen, kun je er niet 1 achterhouden voor ons? Wij zijn er gek op 😉
  4. Tiny en Henk:
    3 mei 2019
    Ziet er heel professioneel uit! We worden er wel hebberig van, zo lekker. Mooie reis verder en veel lol met elkaar.
  5. Gerard en Diny van der Linden:
    4 mei 2019
    Leuk om dit allemaal te lezen en de foto's te zien !!Hartelijke groetjes uit een somber Schiedam wat het weer betreft !!
  6. Maud:
    5 mei 2019
    Geweldig,wat een gevarieerde reis! Jammer dat er geen foto van het line-dancen bij zat, maar misschien krijgen we later de film wel te zien. Jullie zullen wel veel pret met elkaar hebben. Ga zo door! Leuk om zo te kunnen meegenieten. Enne beetje zweten en fitnessen in de kas lekker hoor,hier is het bibberkoud! Groetjes voor allen,Maud.