Weer in de lucht

9 mei 2019 - Crossville, Tennessee, Verenigde Staten

Na 4 dagen weer een bericht van ons. We zijn afgelopen dagen op stap geweest. Eerst naar Nashville , hebben daar een nacht geslapen, naar het Johny Cashmuseum geweest en de oorverdovende muziek van de C& W meegemaakt. In elk restaurant en cafe stonden ramen en deuren open en waren bands aan het spelen. En er was alleen maar horeca! Leuk om meegemaakt te hebben!

Vanuit Nashville zijn we naar Oakridge gereden. Daar zijn in de 2e Wereldoorlog de atoombommen ontwikkeld ,die op Japan gegooid zijn. Deze hele stad is toen in een jaar tijd uit de grond gestampt. Bijna niemand van de werkers wist waar ze mee bezig waren. Je moet eens op de website van Oakridge kijken wat daar allemaal is gebeurd en wat er nu nog plaats vindt . Na Oakridge zijn we via Knoxville naar Gatlinburg gereden , daar geslapen (Arthur zijn hoed kwijtgeraakt) en de volgende morgen de Smokey Mountains in. Park heeft heel veel dode bomen. Oa door vervuiling en een insect die de bomen aanvreet. We hebben een zwarte beer gezien en een soort elanden, kalkoen, etc. Natuurlijk buiten alle andere dieren die we onderweg zien.Zoals eekhoorns, opossums, slangen, schubdieren, kyotes(deze alleen gehoord).    Ik stop weer even zijn nu op de reugweg naar Humboldt.👌🏿😘

1. Voby:
    9 mei 2019
    Mart waren er ook wasberen met een boterham in hun poot?
  2. Willemien Vens:
    9 mei 2019
    Wat een belevenissen, jullie hebben minstens een maand nodig om alles te verwerken.
    Maar.....jullie hebben wel een zinderende halve finale Ajax-Tottenham Hotspur gemist😉.
    Groetjes uit Holy-city
  3. Gerard en Diny van der Linden:
    10 mei 2019
    Leuk omde verslagen en foto's weer van jullie te zien !!! Groetjes en goede reis !!!